Svårt att göra mål på modo.
Inlägg: 2101041
Svarskommentarer
Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
Steken84: tyvärr såg försvarsspelet illa ut redan innan 2016 och har bara blivit värre, oj trean kom nu..... Illa som faan
Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
Steken84: försvarsspelet håller inte de kommer till fina lägen varje gång de åker in i vår zon
Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
Steken84: Jo, men Sörensen är ju seriens klart bästa forward. Synd att möta dem tre gånger med honom och Högberg.
Öhman håller som vanligt ingen vidare klass defensivt
Och varför i hela helvetet backar våra forwards alltid undan när backarna skjuter?
Öhman håller som vanligt ingen vidare klass defensivt
Och varför i hela helvetet backar våra forwards alltid undan när backarna skjuter?