+ 1
Inlägg: 2101455
Svarskommentarer
Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
Tarasov:
Tack för omtanken. Modo reser sig, det är då säkert det.
.. Fabriken & Hörnett, det vackraste vi sett. VI SKA TILLBAKA IGEN!..
Tack för omtanken. Modo reser sig, det är då säkert det.
.. Fabriken & Hörnett, det vackraste vi sett. VI SKA TILLBAKA IGEN!..
+ 3
Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
Tarasov: Ja, vi måste vara med och hugga i toppen varje år likt Löven, TIK och AIK gjort senaste åren.
Vi har alla jävla möjligheter till det också
Vi har alla jävla möjligheter till det också
+ 4
Tror att det där kan lösa sig men då behöver vi kunna vara topp 4 år efter år....