+ 10
Inlägg: 2102115
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Ni har varit bra, men jag tror ingen skulle välja Madsen före Ohlsson i ett fungerande lag om man inte vore en dåre. Madeen har en poäng mer i ett lag som ligger i toppen och fungerar, än Ohlsson i ett grymt underpresterande lag.
Så ja. Jag tror att du är ute för att provocera eller så skämtsr du.
Så ja. Jag tror att du är ute för att provocera eller så skämtsr du.
+ 3
Första kedja Dahlen- Lundin- Lööke
Andrakedja Madsen- Olofsson- Hartmann