+ 3
Inlägg: 2102214
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Lättkränkt... jag svarade på hur jag såg på de respektive spelarna. Försök inte köra någon slags fjantig von oben-stil mot mig. Det här är ett hockeyforum och inget snillen spekulerar. Men antar att det här lilla formatet är ditt forum för att hävda dig.
+ 7
Men, håll diskussionen på er sida. Jag förstår att det är jätteroligt att hänga här då sidan är håller högre kvalitet, men kör på er sida när ni så uppenbart mest är här för att tråka oss. Undrar hur många år det ska gå innan ert mindervärdeskomplex och behov av att hävda er går ur? Min gissning är.... Aldrig, tyvärr.