+ 2
Inlägg: 2102292
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Som jag tjatat om det där med kortare, intensivare träning. Sylwander sa:
Det verkar vara ett högre tempo på träningarna i dag, min uppfattning är att det mer verkstad och mindre surr.
– Det är en brutal skillnad rent tempomässigt. Jag förespråkar såna här träningar där man får jobba i högt tempo som du sedan ska göra i matcherna.
– Det saknade vi innan, korta intensiva träningar, avslutar Daniel Sylwander.
Det verkar vara ett högre tempo på träningarna i dag, min uppfattning är att det mer verkstad och mindre surr.
– Det är en brutal skillnad rent tempomässigt. Jag förespråkar såna här träningar där man får jobba i högt tempo som du sedan ska göra i matcherna.
– Det saknade vi innan, korta intensiva träningar, avslutar Daniel Sylwander.
+ 6
Men, jag hoppas också att det inte blir Löven som går upp. Precis som Skellefteå under sin storhetstid, så verkar västerbottningarna i Umeå inte kunna hantera framgång utan att bli ohyggligt kaxiga.