+ 2
Inlägg: 2102336
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Ni är inte så långt ifrån egentligen, krydda med några spelare och få bort förlorarmentaliteten där allt studsar emot genom ett par raka segrar så kan ni snabbt klättra. Att slåss om segern i grundserien kanske är kört men i slutspelet är ni ändå en av favoriterna tror jag. Skulle vi gå upp t.ex. så kommer ni få ner ett otroligt sargat SHL lag ekonomiskt istället. Tror laget som åker ur SHL i år kan ha några tunga år framför sig!
+ 3
Sen ang kapitalet så hålller jag med, har även sagt det förr att jag tror allsvenskan klarar pandemin och uteblivna publikintäkter bättre än lagen i Shl mest eftersom klubbarna i As är mycket mer medveten om sin ekonomi.
Gäller såklart inte alla men nog det flesta.