Inlägg: 2103305
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan Erik: Malmö hyr väl sin arena. Samma sak kanske gäller SAIK? Misstänker att vår omsättning är rätt hög i sammanhanget då vi äger arenan och kan räkna alla intäkter.
+ 1
Så här fick SHL enligt Expressen:
Frölunda 10,8 miljoner kronor
Färjestad: 9,3 miljoner kronor
Växjö Lakers: 8,8 miljoner kronor
Djurgården: 7.8 miljoner kronor
HV 71: 7,6 miljoner kronor
Brynäs: 7,5 miljoner kronor
Leksand: 7,2 miljoner kronor
Örebro: 6,5 miljoner kronor.
Luleå: 6,4 miljoner kronor
Linköping: 5,9 miljoner kronor
Malmö Redhawks: 5,8 miljoner kronor
Rögle: 5,7 miljoner kronor
Skellefteå AIK: 5 miljoner kronor
Oskarshamn: 2,4 miljoner kronor