1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507619 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2103327

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Va köpte du då ? .. ingen röd å vit tröja ? dom är dyrare vet jag eller var det rea på nått ?
Jag tänker på MoDo varje match dom spelar !

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Jag köpte en fiktiv biljett (var väl i SCA-cupen), kostade 50 spänn, sved bara det. Motkravet var att jag fick vara fiktivt på bortastå. Sedan gynnade jag Timrå med 5 kronor till, bara för nöjet att få en fiktiv stödkorv(utan bröd dock). Gör detsamma varje gång vi gästar Timrå

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB