Inlägg: 2108784
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Stort att lova att dessa 70-talister hade återvänt oavsett liga.
+ 1
Tobias Enström gick direkt från Winnipegs slutspel till hockeyallsvenskan och jag kan lova att Peter Forsberg, Sundström, salle, svarten, Timander , Hasse mfl hade gjort exakt samma sak så där tror jag du har kraftigt fel.
Sen vad är det som säger att Modo spelar i Allsvenskan om 3 år?