Gavelo: så länge ni inte petar Leksand så är jag nöjd. Oskarshamn, Malmö eller Linköping är mitt förslag.
Inlägg: 2108790
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno: Malmö måste vara kvar i SHL, vi behöver dem. LHC eller Oskars däremot kan kvala