Inlägg: 2108890
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: då läste du inte vad vi snackade om innan gubben. Vi pratade om j20 lagen och vilka som presterat bäst dem senaste åren och då får man väl gå på dem matcher som faktiskt spelades eller? Tycker du man ska snacka om vilket lag som vann guld får 3 säsonger sen när man diskuterar vilket lag som är bäst just nu?
Inte serier som är inte är färdigspelade.Det är raderat!
Det lag som vinner slutspelet räknas som Svenska mästare eller..?