Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Många MoDoiter tänker , angående Tjomme o Björn.

De är inte pålitliga

Jag vill inte läsa om dem i vårt forum.

PS, man kan alltid byta ut de/dem mot dom för att förenkla för alla