+ 3
Inlägg: 2112776
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag som person och supporter fördrar det senare då jag får en känsla av att vara delaktig och har insyn i vad som händer (även om dom inte säger allt såklart). Får iaf mig att tro mer på det vi gör och vägen framåt och att man är delaktig, och som resultat har jag lättare att spendera pengar på klubben (soffbiljetter mm)
Jag som person och supporter fördrar det senare då jag får en känsla av att vara delaktig och har insyn i vad som händer (även om dom inte säger allt såklart). Får iaf mig att tro mer på det vi gör och vägen framåt och att man är delaktig, och som resultat har jag lättare att spendera pengar på klubben (soffbiljetter mm)
+ 1
Det är ingen kritik, utan bara ett rent konstaterande.
Glader och framförallt Widebro verkar däremot tro på full transparens och ärlighet utåt.
Jag är inte säker på att vårt sätt är det bästa när det gäller att uppnå sportsliga resultat, men visst är det skönt att de våra kommunicerar väldigt tydligt vad som gäller i och med att man är nyfiken.