+ 1
Inlägg: 2112783
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Om det nu visar sig vara matchfixning är hela historien bara tragisk. Lägger ett mörkt skimmer över svensk hockey, och att skiten lyckats nästla sig in i vår fina sport..
Hädanefter kommer man reagera annorlunda på framförallt topplag som klappar igenom, några sådana tankar har inte ens slagit mig förut.
Hädanefter kommer man reagera annorlunda på framförallt topplag som klappar igenom, några sådana tankar har inte ens slagit mig förut.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Klart det finns en humor i detta. Slår man sig för bröstet och är världsmästare och ska lära alla andra om hockey och hur en klubb ska skötas och har en extremt hög svansföring så får du nog finna dig i att man sitter med ett litet leende och tycker det är lustigt att Löven är inblandade i detta och ingen liten klubb som Pantern eller Västervik.
Sedan ska du inte dra in hela hockeysverige i detta, är det nu matchfix så är det ju framförallt er klubb som ska belysas då det verkar som 99.99% av matcherna flyter på utan att några misstankar uppstår, så skulle det visa sig att det är matchfix så dra inte in andra klubbar som bevisligen verkar hantera detta och ha spelare som respekterar regelverket. Då får nog löven syna hur dom arbetar och gör research på sina spelare först och främst.
Skulle detta vara en matchfix där en idiot från löven är inblandad (t.ex. Ingram) så hoppas jag slippa läsa på vårt forum om hur grym Jesus är som hittar bra spelare och rätt karaktärer och ingen annan kan bygga lag som honom.
Är det inte matchfix så är alternativet inte heller så smickrande, då är ni verkligen i fritt fall just nu och jag gissar att kommentarerna kring stämningen i och kring laget stämmer.
Klart det finns en humor i detta. Slår man sig för bröstet och är världsmästare och ska lära alla andra om hockey och hur en klubb ska skötas och har en extremt hög svansföring så får du nog finna dig i att man sitter med ett litet leende och tycker det är lustigt att Löven är inblandade i detta och ingen liten klubb som Pantern eller Västervik.
Sedan ska du inte dra in hela hockeysverige i detta, är det nu matchfix så är det ju framförallt er klubb som ska belysas då det verkar som 99.99% av matcherna flyter på utan att några misstankar uppstår, så skulle det visa sig att det är matchfix så dra inte in andra klubbar som bevisligen verkar hantera detta och ha spelare som respekterar regelverket. Då får nog löven syna hur dom arbetar och gör research på sina spelare först och främst.
Skulle detta vara en matchfix där en idiot från löven är inblandad (t.ex. Ingram) så hoppas jag slippa läsa på vårt forum om hur grym Jesus är som hittar bra spelare och rätt karaktärer och ingen annan kan bygga lag som honom.
Är det inte matchfix så är alternativet inte heller så smickrande, då är ni verkligen i fritt fall just nu och jag gissar att kommentarerna kring stämningen i och kring laget stämmer.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: sannolikt är matchen fixad det synns tydligt på oddsen det är helt uppenbart det var lägre odds på björklöven innan matchen började än när dom ledde med 3-0 det betyder att jäkligt stora summor har spelats på mora. Björklöven kommer bli utkastade från hockeyallsvenskan det är jag 100% säker på och det är faktist med all rätt med klubben är ansvarig.
Jag dömer inte före jag vet att det inte finns någonting annat än matchfixning som ligger bakom oddsen igår.