puffe: Det är sådär du ska uttala dig, det blir alltid munkavle på personal (läs spelare) och endast chefer uttalar sig. Man tar kontroll över det som kommer ut i media från klubben helt enkelt för att inte säga saker som inte är korrekt. Därför kanske man är mer återhållsam och framstår som "tyst". Därför man också säger att man ska lägga ut det på sina egna kanaler för att styra exakt vad som skrivs/sägs så det inte går att tolka på annat sätt.
+ 1