+ 3
Inlägg: 2112813
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Jag kan hålla två tankar i huvudet samtidigt.
Ja det är tragiskt för sporten men jag kan ändå se humorn i att just löven drabbas.
Ifall det är givet att en spelskandal skulle uppstå i vår liga (HA), ifall detta är premissen vilket lag skulle jag då vilja se vara inblandade? Löven är en het kandidat, AIK är en annan i allsvenskan.
Så det ena utesluter inte det andra, man kan tycka att det är förjävligt med matchfixning och ändå se humor i att just löven är indragna.
Jag kan hålla två tankar i huvudet samtidigt.
Ja det är tragiskt för sporten men jag kan ändå se humorn i att just löven drabbas.
Ifall det är givet att en spelskandal skulle uppstå i vår liga (HA), ifall detta är premissen vilket lag skulle jag då vilja se vara inblandade? Löven är en het kandidat, AIK är en annan i allsvenskan.
Så det ena utesluter inte det andra, man kan tycka att det är förjävligt med matchfixning och ändå se humor i att just löven är indragna.
+ 1
Är detta sant är det oerhört tragiskt för sporten