puffe: Jag älskar hockey och att diskutera med alla lags fans, lider med lövens fans som jag nämnt, men tydligen är bara vissa skämt godkända av Gonzales, lite svårt att själv veta vilka han godkänner och inte, som Timråsupporter är jag endå rätt ödmjuk då vi vet själva hur jobbiga stormiga tider kan vara :)
+ 3