Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Ja så är det, ja jag ska inte skoja mer iaf inte haft några planer på de, hoppas utredningen gå fort, så vi alla kan kämpa oss till slutspelshockeyn med välmående föreningar helt enkelt.