Costanza: Fast är det så säkert ni gått upp? Spekulera att Löven tagit er i bäst av 3. Så hade ni med stor möjlighet kunnat mött Timrå som hade mentalt övertag på er sedan seriespelet. Likt Löven hade/har mot oss. Ni hade väldigt stor chans, men att säga ni var garanterade att ha gått upp kanske jag inte håller med om helt. 🙂
+ 1