Inlägg: 2117758
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - Modo 2020-12-29
Bad_Brett: Jag kan tänka mig att andra lag anser att de puckarna ska backarna ta hand om, men då vi verkar skita i att markera blir det sådär.
Det är inte juniorerna fel.
Vi saknar fullständigt coacher.
Varför inte en timeout???
Det är inte juniorerna fel.
Vi saknar fullständigt coacher.
Varför inte en timeout???
Vet att du och alla andra är supernöjda med honom. Men tänk på hur ofta, eller rättare sagt hur sällan, han lyckas styra ut skotten i sarghörnen. Jag menar att det är en sådan detalj som bidrar till den hönsgård vi ser.