+ 7
Inlägg: 2117890
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - Modo 2020-12-29
Robin Ztorken L: I morgon Västervik, vårt bogeyteam och därefter dubbelmöten med TIK.
Känns som nio kassaskåpssäkra pinnar, vi kommer klättra i tabellen!!!
Frågan är bara åt vilket håll :-)
Allvarligt talat så kommer vi kamma ihop exakt noll poäng på dessa tre matcher för just nu är vi serien sämsta lag, utan tvekan.
Finns inte hopp någonstans som det ser ut på isen just nu.
Vad vi behöver är ny tränare/coach och en handfull ny spelare med kvaliteter!
Känns som nio kassaskåpssäkra pinnar, vi kommer klättra i tabellen!!!
Frågan är bara åt vilket håll :-)
Allvarligt talat så kommer vi kamma ihop exakt noll poäng på dessa tre matcher för just nu är vi serien sämsta lag, utan tvekan.
Finns inte hopp någonstans som det ser ut på isen just nu.
Vad vi behöver är ny tränare/coach och en handfull ny spelare med kvaliteter!
+ 1
Fatta att det är kris på allvar nu och fin målskillnad 2-14, ska man skratta eller gråta?
En helt ny värld har öppnat sig för oss nu, fastspikade i botten!