+ 12
Inlägg: 2118674
Svarskommentarer
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Kunglouie: Absolut, men samtidigt började skiten med att man förlitade sig alldeles för mycket på att Foppa och övriga sponsorer skulle gå in och rädda klubben varje gång man misskötte sig.
Att fortsätta köpa soffbiljetter när laget inte ens försöker, skickar fel signaler. Att begära av sina barn att de hjälper till med disken innan de får sin veckopeng, betyder inte att man inte älskar dem.
Att fortsätta köpa soffbiljetter när laget inte ens försöker, skickar fel signaler. Att begära av sina barn att de hjälper till med disken innan de får sin veckopeng, betyder inte att man inte älskar dem.
+ 5
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Kunglouie: Om vi ska tänka lite konstruktivt, vilka tränare finns på marknaden och kan tänkas köra ett spel som fungerar med denna trupp?
Lades planen med ny head coach helt på is eller var det bara ett statement av glader för att få leta i lugn och ro?
Lades planen med ny head coach helt på is eller var det bara ett statement av glader för att få leta i lugn och ro?
+ 1
MEN, DET MÅSTE SKE EN FÖRÄNDRING NU! Jag föreslår att vi börjar med att värva en huvudcoach.