Sv: Silly season - 2020
Frontschwein:
Ganska okunnig kommentar från dig.

Kenttä värvar inte för värvandes skull.

Han breddar och värvar för att göra laget bättre om det behövs.

Angående ekonomin så har han även bra koll på det. Eller anser du att han ej har det?