+ 2
Inlägg: 2123781
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Majbrasan: Ja, jag begriper ingenting. Rätt mycket Bagdad-Bob över uttalandet. Alla på sidan om kan ju se att truppen verkligen inte presterar alls. Varken individuellt spelare för spelare eller kollektivt där man blir extremt tillbakapressade, stillastående och skapar väldigt lite framåt.
+ 2
Skönt i alla fall att man tar bladet från munnen. Jag tycker det vore särskilt anmärkningsvärt att köra en strutsstrategi när man vidhållit en väldigt transparent profil en längre tid. Det hjälper inte att byta från transparens till struts när det är blåser hårt och är motigt, tvärtom, ty det kommer bara bita tillbaka. Sen om de gör rätt nu eller inte.. Ja, jag vet inte.. vi ser väl?