+ 2
Inlägg: 2123788
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Nesse: Nu är Ulf ordförande och inte särskilt kopplad till hockeyn. Man har tagit in folk i styrelsen med hockeybakgrund och de borde väl vara de man måste adressera när det ser ut såhär, även om Ulf såklart inte kan vara helt blind för att tränarna inte klarar av att styra upp defensiven. Deras idé kring hur man ska försvara sig fungerar bara på ritbordet.
Det som fungerar sämst för tillfället är defensiven, hinner inte Styf och Omark med att coacha den biten undrar jag vad de lägger tiden på? Ska då en assisterande coach komma in för att lägga om hela defensiven?