Markus1212: Ja jag håller med men lägger till att dom bör lägga hälften på en ny sportchef!! Jag är nog ensam men nog fan kändes det tryggare med Sundlöv.
Inlägg: 2124094
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Varför i hela h-vete sätter man Karla på högerkanten i PP? Hjärndött! Han kan ju inte skjuta direktskott där, han och Rockwood borde ju byta plats. Det behöver man ju inte vara tränare för att se.. Det är ju inkompetent!
+ 2