+ 4
Inlägg: 2124109
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Tyvärr börjar jag tappa hoppet, Modo är så oerhört sårbara (vet att vi har skador oxå)
men verkar som det behövs så lite för att vi ska tappa fokus vid t ex uppspel så då rinner allt ut i ingenting.
men verkar som det behövs så lite för att vi ska tappa fokus vid t ex uppspel så då rinner allt ut i ingenting.
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
När en spelare står inför 3 perioden med underläge och hävdar att dom har svårt att hitta energi? Hallåååå vad fan krävs?
+ 2
Om Bert ansluter kommer han bli en fansfavorit.