+ 3
Inlägg: 2124171
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Gavelo: ja går ju inte att se att det är offside samt är ej handpass. Så inget fel ju då. Dock bruka vi i vanliga fall inte få med oss dem besluten så skönt å få känna hur det känns!😀
Haha vafan skulle vi göra utan peters?^^
Haha vafan skulle vi göra utan peters?^^
Sen handpass, armen(pass) räknas inte som handpass.
Målet är 100% RÄTT om det inte är offside vilket är oerhört omöjligt att ta reda på