puffe: Boken 100 år var kanon och jag minns korvkiosken på Kempis, Kent Lantz och den där låten.
Inlägg: 2124326
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Costanza: Kent Lantz kunde åka skridskor, vilket även Sasse var bra på :)
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Costanza: Jag har inte köpt boken än, men om 2 minuter är det klart. minns att man hade frihet i Kempis, man gick ut till snödrivorna eller till parkeringen. Gestapo var inte uppfunnet då