{8839}: Styf är en av de spelare jag älskade att ha i mitt lag. Nu är han Modoit och då tycker jag eg ingenting om honom. Möjligen gillar jag honom ff eftersom han gör ett bra jobb med att köra Modo i botten. Eller nä, det var elakt. Han har såklart inte den ambitionen utan gör så gott han kan. Det är andra som ska hängas i den föreningen. För någon bra tränare är han inte
+ 6