Rytter: Jo, pga Covid så kommer de i taxi-squad vara i karantän. Misstänker att det inte kommer att hända mycket alls där.
Inlägg: 2129483
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
{5647}: vi kan ju inte heller räkna med theodor resten av säsongen, minsta vink från frölunda så kallas han tillbaka till dom och då står vi där med brallorna nere igen.
hoppas vi kan värva centrar nästa säsong som vi vet spelar klart säsongen hos oss. vanskligt med lån, har vi ju fått se.
hoppas vi kan värva centrar nästa säsong som vi vet spelar klart säsongen hos oss. vanskligt med lån, har vi ju fått se.