+ 6
Inlägg: 2129727
Svarskommentarer
Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
{5647}: blir intressant om eller vad Widebro svarar på frågan gällande ny huvudtränare som måste in omgående.
Jag lär inte vara ensam om att ställa den
Jag lär inte vara ensam om att ställa den
Det har varit uppenbart under lång tid att Styf och Omark inte håller. Jag tycker Glader nog kunnat göra ett bättre jobb gällande spelare, men när det gäller tränare så är hans agerande fullständigt obegripligt.
Och... jag tycker att Ville var en bättre coach för oss än Styf. Under honom hade vi i alla fall ett försvarsspel.