{8179}: Speldum ? Har aldrig hört det om en spelare förut ., plumt skrivet .
Inlägg: 2132063
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Det jag menar med speldum är att han åker lite dit näsan pekar, även om han har pucken! Som energispelare kan han nog göra det bra, men som han spelade i Timrå så ska han helst inte ha pucken så mycket!
Och som miken sa så var det absolut inget illa menat!
Och som miken sa så var det absolut inget illa menat!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Aldrig hört uttrycket "speldum"? Inte det minsta plump och garanterat inte illa menat. Bara fakta, läsa spelet är inte Kaisers uppsida
+ 5