jonsson: Han är sjukt smart
Inlägg: 2133022
Svarskommentarer
Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
{5647}:
Serriöst wallsson har inte utvecklas ett dugg sedan SAIK tiden. Han verkligen älskar uttrycken, "vi tar inte betalt" och "vi blir hårt straffade". Vi klagar på styfs intervjuer, men Wallson är inte så mycket bättre.
Serriöst wallsson har inte utvecklas ett dugg sedan SAIK tiden. Han verkligen älskar uttrycken, "vi tar inte betalt" och "vi blir hårt straffade". Vi klagar på styfs intervjuer, men Wallson är inte så mycket bättre.
+ 4