{5647}: Vad tror ni om matchen ikväll kära modoiter? Jag tror 3-1 seger till löven. Ni tar ledningen tidigt i första sedan gör vi 3 kommande målen.
Inlägg: 2136192
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
JoseGonzales: 4-1 till löven och ett Modo som får börja freda sig för division 1 kval. Väsby ser ruskigt bra ut nu