{5647}: Gagnon var ju en megaflopp i HV, så nog fanns det varningsklockor. Sedan är det nästan ett konststycke i sig att värva ihop ett gäng där Sylwander är näst bäst poängmakare i den interna poängligan. Hur hade det sett ut om inte Karlkvist brutit sitt finska kontrakt? Modo har alltså dyrast trupp men endast två spelare topp 50 i den Allsvenska poängligan. Nä, det är ett ruggigt fuskbygge där alla uppenbara risker realiserades.
+ 13