Inlägg: 2138509
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Är Davidsson rätt i detta läge? Talangfull ja, men efter en tung säsong utan självförtroende kan han få det svårt hos oss. Har ju inte övertygat i Västervik precis.
Men ser honom gärna nästa år i en omstart.
Är Davidsson rätt i detta läge? Talangfull ja, men efter en tung säsong utan självförtroende kan han få det svårt hos oss. Har ju inte övertygat i Västervik precis.
Men ser honom gärna nästa år i en omstart.
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Ja, Timander kan väl ta båten ner till Västervik när han ändå är ute och kör?
+ 1
Davidsson nu nu nu!!!!!