Timeout?
Inlägg: 2139040
Svarskommentarer
Sv: Modo - Mora 2021-02-03
jonsson: men huuuur kan det vara så lugnt under power breaket?! Ingen samling och en styf eller omark som eldsr igång dem?!? Eller piva?!!??
+ 2
Sv: Modo - Mora 2021-02-03
jonsson: Glader sitter väl och myser han jävla tomte. Det händer inget på ledarsidan eller på spelarsidan utan raset bara fortsätter.
+ 1
Sv: Modo - Mora 2021-02-03
jonsson:
Det här är fan det sämsta jag någonsin skådat i hela mitt liv. Vilket jävla haveri. Huvuden ska rulla och det är nu!
Det här är fan det sämsta jag någonsin skådat i hela mitt liv. Vilket jävla haveri. Huvuden ska rulla och det är nu!
+ 3