+ 7
Inlägg: 2140435
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Majbrasan: Nej då, det är genuint. Jag vill att alla lag i Norrland ska upp i SHL. Sedan vill jag inte att ni går upp på vår bekostnad :)
+ 1
PS. Var det inte genuint har du då lurat mig, men kan likt Jalapeno ta och dra ;-) DS.