+ 1
Inlägg: 2142190
Svarskommentarer
Sv: Vita hästen - MoDo 2021-02-06
Gavelo: Västervik tog in Ryan Gropp i januari som är center, han hade jag gärna sett i vårat lag. Sen tycker jag att vi behöver en topp 6 forward lika mycket som vi behöver en center.
Niederbach!
Niederbach!
+ 2
Sv: Vita hästen - MoDo 2021-02-06
Vem i hela var det som just skrek ”Vi älskar modo!” i sändningen?? Under timeouten
+ 3
Sv: Vita hästen - MoDo 2021-02-06
Gavelo: Verkligen. Ta tillbaka Rockwood som center och låt han gnugga försvarsspel. Han är den mest kreativa vi har i rollen.
+ 1
Och eftersom Modo började leta center när Heppo försvann så räknar jag från ungefär då och eftersom han är Center så blir ju frågan i sin helhet ”vilka lag har plockat in bra centrar sedan nyår?”
Men skit samma, Modo behöver en Center 👍🏼