+ 3
Inlägg: 2145485
Svarskommentarer
Sv: Modo - Aik 2021-02-10
Men hörrni! Är det så här vi ska ha det?
Jag fan kräks på Sundqvist. Är det här vad MoDo står för? Nåt jävla defensivt skitspel? Förlora skotten med 5 i varje match. Bänka draftade juniorer och vår enda offensive center för nån invärvad halvmesyr till spelare. Vinna 2-1 ena matchen, förlora 1-2 nästa match. Aldrig bygga nåt på sikt.
Om föreningen förlänger denna dinosaurie till tränare nästa säsong kommer jag att säga upp mitt livstidsmedlemskap.
Jag fan kräks på Sundqvist. Är det här vad MoDo står för? Nåt jävla defensivt skitspel? Förlora skotten med 5 i varje match. Bänka draftade juniorer och vår enda offensive center för nån invärvad halvmesyr till spelare. Vinna 2-1 ena matchen, förlora 1-2 nästa match. Aldrig bygga nåt på sikt.
Om föreningen förlänger denna dinosaurie till tränare nästa säsong kommer jag att säga upp mitt livstidsmedlemskap.
Sv: Modo - Aik 2021-02-10
Smurfen: Kollar du Öhmans plus/minus så får du en förklaring varför jag tycker att han är för dålig defensivt för att hylla honom för någonting annat än offensiven.
Klart att jag har fel !!