+ 3
Inlägg: 2145678
Svarskommentarer
Sv: Modo - Aik 2021-02-10
Robin Ztorken L: Jag tog aldrig den värvningen på allvar. Kändes mer som en lyxvärvning man kan chansa med när man redan har en stabil trupp och hyfsat tabelläge.
Att han nu spelar vinge i fjärdefemman är en annan femma.
Det kallas oduglig SC med absolut noll insikt om vad som krävs, han ska tillbaka till damhockeyn men inte i Modo.
Av alla floppar MoDo genom åren plockat hit, och dom är många, är nog Toker flopparnas flopp all time high!!!