Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Gavelo: Låter bra. Costanza lämnar Dyngdiket i em och kommer ned till Hockeyns huvudstad med förhoppningen att jag och farsan inte ska behöva sitta ikväll och skrika "Meen lyyyft uuut puckeeen!!"