+ 4
Inlägg: 2146922
Svarskommentarer
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Bad_Brett: Antingen är kik extremt kass, eller så ligger vi mer rätt i banan, avväger lägena bättre. T.o.m spelar oss ut blad blad ur egen zon vissa gånger 👏 😁 Hoppas resten av matchen ser likadan ut så kan man säga att pters har fått sin 'vila' med
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Bad_Brett: Jag dricker lättmjölk, och det här är en dåligt spelad match från båda lagen, men MoDo är klart bättre, så helt rättvist.
Tänkte ta mig en Fanta på burk om vi vinner.
Tänkte ta mig en Fanta på burk om vi vinner.
+ 6
Extremt rättvist.