Inlägg: 2147001
Svarskommentarer
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Steken84: jag tror att det beror på att det är en måstematch och att laget har uselt självförtroende, lättare att gå "tillbaka" till gamla synder och försöka stå ivägen än nåt annat
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Steken84: skumt det där. Tyckte mig se ändring när sunken kom men känns som de börja falla tbx till mindre box nu då å då.
Jag kan inte förstå hur det kan se ut så här i matcherna.
Varför går man tillbaka till detta hela tiden? Orkar man inte åka skridskor eller vad beror det på. Titta när Kristianstad försvarar sig. Man är utspridda och stänger ytorna. Varför kan inte modo göra det? Måste vara att man inte orkar