jonsson: Bara att inse fakta. Vilka tror ni att vi får möta i kval? Troja, vilka fler?
Inlägg: 2147171
Svarskommentarer
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Sven Tuta:
Modo kommer ej hamna i negativt kval.
Men om det skulle bli så då är det Väsby just nu i bäst av 7.
Förloraren åker ur.
Men Modo har för bra lag för att hamna där. Visst torsk ikväll men KRI saknar spets.
Modo kommer ej hamna i negativt kval.
Men om det skulle bli så då är det Väsby just nu i bäst av 7.
Förloraren åker ur.
Men Modo har för bra lag för att hamna där. Visst torsk ikväll men KRI saknar spets.
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Sven Tuta: Förlust i nedflyttningsmatcherna betyder väl div. 1 direkt ?
+ 2