1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507846 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2147182

Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
jonsson: Det är skillnad på att förlora och förlora, idag förlorar Modo för att man inte orkar spela ishockey, man har ingen gnista, ingen glädje, det är bara ren misär i föreningen och i laget.

22 spelare väljer att inte göra jobbet i en av säsongens viktigaste matcher!

Svarskommentarer

Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Gavelo: Synd att du inte är här hade vi kunnat ta några drams i mancaven ( har lite att välja på👍) och tittat på några filmer från -2007 när det gick lite bättre

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB