+ 3
Inlägg: 2147213
Svarskommentarer
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Confusius: Ja vi har inte en 1:e eller 2:e center men skulle hellre spela Niederbach, Rockwood eller Åhström (i den rangordningen) än Jellvert i första .
+ 1
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Confusius: Prio 1. Målvaktssidan
Prio 2. 1 och 2 Center.
Prio 3 Backar. 3 rejäla, defensiva och inga myggviktare.
Prio 4 3 yttrar till 1:a och 2: kedjan.
Prio 5 3-4 centrar
Prio 6. resterande yttrar.
Prio 2. 1 och 2 Center.
Prio 3 Backar. 3 rejäla, defensiva och inga myggviktare.
Prio 4 3 yttrar till 1:a och 2: kedjan.
Prio 5 3-4 centrar
Prio 6. resterande yttrar.
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Confusius: Eftersom du mutat in prio 1-5 får jag sätta 2 högre prion
Prio 0.1 En riktigt bra tränare, gärna från Övik
Prio 0.2 En förstemålvakt eller åtminstone någon i Peters-klass som backup
Prio 0.1 En riktigt bra tränare, gärna från Övik
Prio 0.2 En förstemålvakt eller åtminstone någon i Peters-klass som backup
+ 1
I ett lag med SHL ambitioner ska Jellvert vara 4:e center, på sin höjd 3:e.
Vi har saknat 1:e och 2:e center hela säsongen, hela jävla säsongen!
Om vi är kvar i Allsvenskan nästa säsong ska prio 1, 2, och 3 vara centersidan, se för fan till att ha 4 starka centrar värdigt en klubb med SHL ambitioner!
Prio 4 se till att ha en stark backsida, inte en uppsättning där 3-4 av backarna är offensiva backar med en helt obefintlig defensiv.
Prio 5 En stark yttersida