+ 1
Inlägg: 2147244
Svarskommentarer
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Smurfen: Jo helt rätt av dig!
Vi har haft 3 huvudtränare den här säsongen, vi har varit lika usla under alla 3(även om Sundqvist måste få mer tid) Då är det ju lätt att dra slutsatsen att det är materialet som varit för dåligt.
Vi har haft 3 huvudtränare den här säsongen, vi har varit lika usla under alla 3(även om Sundqvist måste få mer tid) Då är det ju lätt att dra slutsatsen att det är materialet som varit för dåligt.
+ 1
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Smurfen: jag har skyllt på styrelsen ett tag personligen som rekryterar och tillåter :)
Det kan inte ha bara varit det !