+ 2
Inlägg: 2147272
Svarskommentarer
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Confusius: Förutom dom tre vinst matcherna vi har mot Löven och Timrå så är det 18 dec som vi tog en tre poängare sist !!!!
Sug på den gubbar !
Sug på den gubbar !
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Confusius: Hade valt Pia Sundhage framför Erik 'Shining' Hamrén eight days a week. fast då är det ju fotboll då...
+ 1
Ganska sjukt egentligen, vi anställde alltså en GM från SDHL! Det hade ju varit exakt samma om vi hade anställt Björn Edlund som herrarnas GM. Jävlar vilket liv i luckan det hade blivit då, eller Erika Grahm